Door Kickers Action Squad je absurdný, no očarujúci nezávislý titul, ktorý je s každou úrovňou stále smiešnejší.

Fotografický kredit: Killhouse Games

Fotografický kredit: Killhouse Games

príbeh:

príbeh? Kto potrebuje príbeh? Ste členom tímu SWAT. Vašou úlohou je bojovať proti teroristom, zatýkať zlých ľudí, zneškodňovať bomby a zachraňovať rukojemníkov. Kto by mal vedieť prečo? Ak tak urobíte – máte smolu. Najviac dialógov, ktoré budete počuť, je od Off-Duty Guya, ktorý je v podstate John McClane a pobehuje v boxeroch, chrlí mrzuté vložky a strieľa do všetkého, čo sa hýbe.

Fotografický kredit: Killhouse Games

Fotografický kredit: Killhouse Games

Hrateľnosť:

Vo svojom jadre Door Kickers Action Squad je pomerne priamočiary beh a pištoľová hra popretkávaná miernymi RPG mechanikami.

Na výber máte zo šiestich tried: Assaulter, Breacher, Shield, Agent Fergie, Recon a Off-Duty Guy. Každá trieda má tiež predvolenú obtiažnosť, pričom Assaulter je Easy a Agent Fergie je ťažký. Obtiažnosť Breacher je jednoducho označená ako LOL. Ber to ako chceš.

Každá trieda má svoj vlastný štýl zbraní a neúspechy: Assaulter má trvalú palebnú silu a môže ľahko strieľať na veľké vzdialenosti, ale brzdí ho spätný ráz; Breacher má palebnú silu na blízko a môže vyhodiť dvere do otvorenia, ale je pomalý a nezvláda boje na veľké vzdialenosti; Štít je chránený pred prednou paľbou a výbuchmi, ale je náchylný na boj zblízka; Agent Fergie má silné mele a zbrane a môže sa kotúľať, aby znížil poškodenie, ale tiež trpí rovnakými problémami so spätným rázom ako Assaulter; Prieskum je tichý a rýchly, dokáže zvýrazniť nepriateľov a zvýšiť poškodenie tímu; Off-Duty Guy má skvelú loveckú výbavu a nevrlé vložky.

Fotografický kredit: Killhouse Games

Fotografický kredit: Killhouse Games

Hráči nie sú zosobášení s triedou, ktorú si vybrali na začiatku – v skutočnosti Nakopávače dverí odmeňuje experimentovanie a očakáva, že hráči vyskúšajú rôzne triedy. Môžete prepínať triedy medzi úrovňami alebo si každú úroveň prehrať znova s ​​každou triedou a získavať tak skúsenosti.

Skúsenosti sa udeľujú na základe dokončených úrovní, zabitých nepriateľov, zachránených rukojemníkov atď. Aj keď zomriete v určitej úrovni, získate určité skúsenosti, ktoré nakoniec vyvrcholia zvyšovaním úrovne a bodmi zručností.

Dovednostné body sa získavajú rýchlosťou dva za každú úroveň, pričom limit hráčskej úrovne pre každú triedu je momentálne 17. Získané body možno použiť buď na zvýšenie tímových schopností – čo platí pre všetky triedy – alebo triedových schopností, ktoré sú špecifické pre danú triedu.

Fotografický kredit: Killhouse Games

Fotografický kredit: Killhouse Games

Tímové zručnosti pozostávajú z fyziky a logistiky. Fyzická zvyšuje zdravie a udeľuje rôzne obranné posilnenia, zatiaľ čo logistika zlepšuje rýchlosť získavania strategických bodov.

Zručnosti triedy zahŕňajú presnosť, spätný ráz, taktiku a ďalšie v závislosti od triedy. Hlavne pomáhajú vašej postave spôsobovať poškodenie, odolávať útokom, majú lepšiu presnosť a menší spätný ráz.

Vyhodil som všetky svoje body do zdravia, presnosti a spätného rázu a na konci 72 úrovní som bol v podstate tank, ale nie je na škodu otestovať si rôzne úrovne, pretože body môžete kedykoľvek resetovať a dokonca aj odstrániť. body získané jednou triedou na použitie v inej triede. Aj keď nie je prevratný, systém Skill Point odmeňuje hráčov, ktorí sa držia jednej postavy po dlhú dobu, a pomôže vám pomaly sa stať v podstate SWAT verziou Terminátora.

Fotografický kredit: Killhouse Games

Fotografický kredit: Killhouse Games

Door Kickers Action Squad je rozdelená do 6 epizód, každá má 12 úrovní. K dispozícii je tiež bonusová výzva s 12 úrovňami. Úrovne sú vždy jedným zo štyroch scenárov: Zachráňte rukojemníkov, odstráňte všetkých teroristov, vybavte zatykače alebo zneškodnite bomby. Najbežnejšie, s ktorými sa stretnete, je záchrana rukojemníkov a teroristické misie, ale v každej epizóde existuje jeden alebo dva z každého ďalšieho scenára.

Bez ohľadu na scenár, hrateľnosť je v podstate rovnaká. Ste členom tímu SWAT a vaším cieľom je odstrániť všetky prekážky v danej oblasti. Môžete vykopnúť dvere, použiť nálože na prelomenie dverí, vrhnúť granáty do šachiet, zmiasť nepriateľov bleskovými ranami, privolať podporu ostreľovačov a ešte oveľa viac, aby ste dosiahli svoj cieľ. Každé zabitie, záchrana, zatknutie alebo zneškodnenie bomby vám dáva strategické body, ktoré môžete použiť počas úrovne na doplnenie brnenia alebo vybavenia, vytvorenie lekárskej súpravy, oživenie padlých spoluhráčov, získanie extra života alebo použitie vašej špeciálnej schopnosti.

Tieto strategické body dodávajú konaniu potrebnú vrstvu alebo zložitosť a sú asi jediným spôsobom, ako budete môcť úspešne zvládnuť nápor nepriateľov – aspoň pri hraní sólo. Zistil som, že si šetrím body, aby som najskôr získal život navyše, a potom som všetko, čo som dostal, uložil na doplnenie svojho zdravia alebo brnenia, pričom som sa sústredil na svoje brnenie. Je to jednoduchý, ale účinný spôsob, ako vám pomôcť spravovať úrovne.

Fotografický kredit: Killhouse Games

Fotografický kredit: Killhouse Games

Čo sa týka vášho vybavenia, môžete si vybrať zbraň, dva kusy vybavenia a špeciálnu schopnosť pri nabití. Každá položka použitá v týchto slotoch stojí hviezdičky, z ktorých 1 až 3 sa udeľujú za každú dokončenú úroveň v závislosti od toho, ako dobre ste dosiahli ciele danej úrovne. Môžete odomknúť rôzne typy zbraní, granáty, bleskové rany, nálože, ochranné vesty a ďalšie. Rovnako ako vaše body schopností, aj hviezdy môžete použiť na nákup predmetov pre akúkoľvek triedu.

Čo sa týka úrovní, tie sa príliš nelíšia – krajina sa samozrejme mení, ale hrateľnosť sa nikdy neodchyľuje od: kopni do dverí, zastreľ nepriateľa, opakuj. To však nie je zlá vec Door Kickers Action Squad nemusí robiť veľa, čo robí, robí veľmi dobre. Miloval som každú sekundu, ktorú som strávil prebojovaním sa cez stále smiešnejšie oblasti.

Našťastie sa pri postupe objavia nové typy nepriateľov. Najprv môžete vidieť len nepriateľov zvárajúcich nože a mužov s pištoľami, ale ako budete pokračovať, stretnete sa s ostreľovačmi, guľometmi, plameňometmi, bombami, nástražnými zbraňami, psami a nepriateľmi so smiešne silným brnením. Napriek tomu hra nie je nikdy príliš náročná, pokiaľ sa naučíte nespěchať a pripraviť sa pred každým vchodom.

Fotografický kredit: Killhouse Games

Fotografický kredit: Killhouse Games

Grafika a znovuhrateľnosť:

Door Kickers Action Squad sa môže pochváliť retro štýlom škriatkov, ktorý je očarujúci aj funkčný. Realistickejší pohľad by ma vytrhol z chaosu. Hra ako taká nie je hra, ktorú by ste použili na predvádzanie nového televízora, ale na to, čím je, je úplne v poriadku. Obzvlášť sa mi páčili drobné dotyky na pozadí, ako sú vianočné stromčeky, ktoré môžete rozsvietiť, alebo ľudia hrajúci videohry vo svojich spálňach, ktorí si nevšímajú krviprelievanie za dverami.

Táto hra bola vytvorená s ohľadom na znovuhrateľnosť. Hráči môžu hrať sólo, couch co-op alebo online co-op. Každá úroveň sa dá prehrať s každou triedou, čím sa efektívne zmení celá vaša stratégia. Keď vás omrzí opakovanie rovnakých úrovní, môžete vyskúšať režimy Infinity Tower alebo Zombie Invasion.

Fotografický kredit: Killhouse Games

Fotografický kredit: Killhouse Games

Infinity Tower je v podstate Die Hard vo forme videohier. Na Vianoce vstúpite do mrakodrapu a prebojujete sa do každej úrovne, aby ste prežili čo najdlhšie. Tento režim obmedzuje strategické body, ktoré môžete získať, a ako taký núti hráča prispôsobiť sa akýmkoľvek stratégiám, ktoré mohol používať na bežných úrovniach.

Zombie Invasion Mode je v podstate hlavná hra, ale s pridaním zombie, ktoré útočia na hráča a nepriateľov bez rozdielu. Okrem dokončenia základných cieľov úrovne musíte tiež zavrieť portál, ktorý umožní inváziu zombíkov. Jednoduchý doplnok, ale stále zábavný.

Fotografický kredit: Killhouse Games

Fotografický kredit: Killhouse Games

Záverečné myšlienky:

Miloval som každú minútu svojho času Akčný tím Door Kickers a odporučil by som vám dať šancu aj hre. Očarujúca zmes stratégie a behu a pištole zmiešaná s elegantným retro štýlom Door Kickers Action Squad zábavný spôsob, ako zabiť 10 hodín alebo tak.

Door Kickers Action Squad bol vyvinutý spoločnosťou Killhouse hry a bol prepustený 24. októbrath2019 na PS4 a Xbox One a 28. októbrath, 2019 na Nintendo Switch. Minulý rok vyšla PC verzia. Recenzný kód pre Xbox One poskytol Killhouse Games.